Amerikos pieno industrija stoja į kovą su kitais gėrimais

pieno-stikline-kartonine-dezute (2)-600x600

Pieno padėtis JAV gėrimų rinkoje prasčiausia per 30 m., todėl Amerikos pieno industrija pradeda 500 mln. vertės dolerių kampaniją, siekiant didinti pieno pardavimus. Nemažai dėmesio bus skiriama kartoninėms pieno pakuotėms, leidžiančioms pardavinėti nešaldytą pieną.

Remiantis naujausiais Amerikos žemės ūkio departamento duomenimis, JAV geriamo pieno pardavimai 2013 m. buvo mažiausi nuo 1982 m. – 6 mlrd. galonų (apytiksliai 22,7 mlrd. litrų).

Besikeičiantys vartotojų įpročiai, platesnis gėrimų asortimentas, rinkoje pieną nustūmė žemyn. Amerikiečiai išgeria panašiai tiek pat litrų gėrimų kaip ir anksčiau, tačiau pieną pakeitė kiti gėrimai.
Naujos kampanijos iniciatoriai – Dairy Management Inc. ir septyni verslo partneriai, tarp jų ir Amerikos pieno ūkių kooperatyvas, atstovaujantis tūkstančiams šalies fermerių.

„Mums reikia išsiaiškinti vartojimo tendencijas. Negalime tiesiog pastatyti pieno ant lentynos ir tikėtis, jog jį kažkas nupirks“, – teigia Monica Massey, Dairy Farmers of America vyresnioji viceprezidentė. Pabrėžiama, kad būtina tobulinti įvairių skonių pieną, sportinius pieno gėrimus ir kitus produktus.

Siekiant patraukti vaikus, pienas pardavinėjamas mažose, į karvės galvą panašiose, pakuotėse. Taip pat pabrėžiama sterilių pakuočių svarba, leidžiančių pieną kaip sultis parduotuvėse laikyti nešaldomą.
„Vartotojai nori daugiau „čiupk ir neškis“ pasirinkimo“, – teigia M. Massey.

Kartais net maži papildomai suvartojamo pieno kiekiai lemia spartesnį gamybos augimą Pavyzdys – Amerikos maisto konglomeratas Quaker Oats. Jie pakeitė savo avižinių dribsnių receptą, vandenį pakeisdami pienu.
Taip pat papildomi milijonai litrų pieno būtų parduodami, jei nekristų sausų pusryčių ir ant jų užpilamo pieno vartojimas.

Pagal www.swtimes.com

Dalinkis:

Susiję straipsniai

Comments are closed.